Moj popis blogova

utorak, 4. rujna 2012.

USPOMENA SA BLOGA..

Danas sam šetala..ne po gradu,jer je neko vrijeme sumorno,sparno,ubojito,a mora i da su planete pobrkale svoje putanje,pa mi horoskop pokvarile.
Dakle,rekoh-šetala sam,ali po već povijesnoj Svaštari u Bigblog Republici
Čitala sam komentare,smijala se...
Tu naletih na jedan post,u kojem sam napisala svoju dogodovštinu sa BOLJUNOVOM pjesmom o tajnoj simpatiji.
Znam da baš ne voli te svoje tzv. neozbiljne pjesme,ali zapravo su i one dio svakog pjesnika,i imaju svoj obol ,čim ostavljaju emocionalni trag u čitatelju!
Pokušala sam naći pjesmu na njegovom blogu,ali nisam uspjela..Zato sam ja sačuvala njegov odgovor na moj san,zbog kojeg sam zaradila kvrgu na koljenu...;))


Samo jedan klik na naslov i dat' će vam se...
EMSUDA

4 komentara:

  1. Šetaj Brođo...i ja ponekad s guštom prošetam po blogovima i na tvom uz čitanje nahranim ribice i hrčka

    OdgovoriIzbriši
  2. Da. Zlatno doba Bigblog Republike. Pozdrav Brodjo:) garavica

    OdgovoriIzbriši
  3. Na žalost ja već dugo nemam tehnološke mogućnosti kako bih šetala po starim stazama blogosfere, ali se nadam da će jednom doći na red i kupovina nekog novog strojčeka, pa ćemo šetati skupa. Ovako samo ostavljam pozdrav i želim što više lijepih sjećanja... :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nekad je dobro obnavljati stare tragove, nažalost to su jedini tragovi po kojima kad hodaš ne ostavljaš dublje otiske...

    OdgovoriIzbriši