Moj popis blogova

subota, 30. ožujka 2013.

Uskrs

Neznam kako je drugdje,ali u Brodu danas kiša lije kao 'iz kabla'...
Dopodne sam obavljala neke zaostale obaveze,pa zadovoljna obavljenim,sad častim sebe šalicom kave...i razmišljanjem...
Pitam se što je to što u ljudima potakne pozitivne emocije najviše za blagdane?Zašto smo najviše potaknuti na darivanje baš tih dana?
Mada,kada je u pitanju većina,bolje ikad nego nikad,ali zašto baš tada?!Pada mi na pamet misao da smo u tome jako proračunati,jer bismo inače mislili na potrebite cijele godine!
Valjda se nadamo da će nam ti postupci biti 'upisani' u životopis umiranja...a onda i bolji i ugodniji źivot nakon źivota..
No,ljudski mozak je pun čudesnih svijetlih i onih manje svijetlih senzora,ćelija,stanica,centara...kakogod ih nazvali,zato smo,ovako isti,zapravo vrlo različiti!
..ili obrnuto čak!
Znam ovo:
Ne treba zaboraviti živjeti,ali i pomoći drugima da žive!

Kako sutra radim cijeli dan,ostavljam svojim prijateljima i svima,koji slave,iskrenu blagdansku čestitku:





3 komentara:

  1. Sve najbolje i tebi, Brodjo!
    Žubor

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala , puno je tu lijepih želja :)
    Sretan Uskrs i tebi sa željom da bude što manje potrebitih !

    OdgovoriIzbriši
  3. Koliko JA znam, a tako malo znam, kod nas se ne poklanja ništa za Uskrs, osim šarenih jaja... Neka ti je sretan radni Uskrs, i ja tebi želim sve što ti želiš sama sebi... :)

    OdgovoriIzbriši