Moj popis blogova

petak, 12. studenoga 2010.

NOĆNA SMJENA...


Prvo:isprika jer sam stavila post,ali sam ga izbrisala,jer je slika bila slabo i vidljiva i čitljiva.
Ali nisam mogla izbrisati informacije o postu,koje vam je google poslao…shit!!
Nema veze…
Drugo:bein odgovor na predhodni post je točan.Tu meksičku tikvicu sam dobila od kolegice,prvi puta sam ju vidjela i probala…super!

A sad o svakodnevici.


Noćas,u pauzi posla,kolegice i ja smo komentirale o produljenju radnog staža ženama.

Dotakle smo se svoje struke.

Zamislite da se za vas skrbi medicinska sestra od 65g..!Osobno si to ne bih poželjela,a niti vama!!

Uz to,nadodala sam,da kako li će tek biti mlađim kolegicama raditi sa starim babcima,teško prilagodljivim promjenama,slabog vida,sluha,zadrte…hahahhaaha!

Sve to ne mora doslovno biti tako,ali vrijeme ipak donosi neminovne promjene svakome od nas…
Pokušala sam zamisliti sebe,pa sam kolegici,s kojom trenutno radim,rekla da neznam šta će samnom!?
Nasmijala se i rekla:
-Ne brini,lako meni s tobom…Čim dođeš na posao,promjenit' ću ti pelene,oprati zubalo,dati terapiju za tlak..!!
-A 'oćeš li mi zapaliti cigaretu!?

-Naravno,samo moram dežurati da se ne zapališ…!!Hahahahahaha!!

A kako kronično imam problema sa probavom,druga kolegica nadoda:

-Ma,neće njoj trebati tablete za tlak,već čepići za stolicu..!

Neznam kako će druge,ali noćas sam saznala da sam zbrinuta,meni je budućnost osigurana!!

Znate,nikada nisam na pravi način zahvalila svojim kolegicama na suradnji,toleranaciji,razumijevanju…na svakom osmijehu,koji su mi izmamile, kad mi se plakalo,kad sam imala osjećaj da bih urlala od bola..!

Hvala im što su šutjele samnom,kad mi se nije pričalo…

One su dokaz da je veličina čovjeka u tome da razumije!

Broj komentara: 13:

  1. Lijepo si ti mene opisala ;)))
    No dobro, nisam čekala 65 godina da idem u mirovinu.Na moju sreću imala sam priliku.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prijo, ti si zbrinuta od svojih kolegica, pa da moraš radit i do stote! A znaš li zašto? Zaraj tega jerbo si ti taka osoba, baš onakva kakvima si na koncu posta okarakterizirala svoje kolegice! Ja sa sritan i ponosan ča te jeman za prijatejicu!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovako će to biti. Ti ćeš rintati kako zakon kaže, a kada nećeš moći, pomoći će ti kolegice. Ali i one stare, pa će vam pomagati pacijenti. I svi sretni i bolesni. Brodjo moja, ovaj svijet je zahvatilo ludilo. Ima li tu medicinske pomoći? Bilo kakve?

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo je već crna komedija, ali istinita... ipak, morala sam se nasmijati ;))))

    OdgovoriIzbriši
  5. Smiješno i žalosno,moja Brodjo.Sreća pa je oko tebe puno aparata,pa kad zatreba ,malo te obnove i radiš dalje-ipak šala mala.Izdrži,jaka si ti-pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  6. he, rad do 65.... na žalost baš u tom tvom poslu ne planirano je završila i moja majka, otac mi je imao teški moždani udar, desna strana oduzeta, govor kadikad ga možeš razumjeti, i tako dalje vjerojatno ti je priča poznata...

    neznam je li ona zbilja tolikog velikog duha pa to sve izgurava već preko četiri godinem, ali ima snage... ja pomažem koliko stignem ali u osnovi je ona sama s njim večinom vremena

    uglavnom napunila je u 10 mjesecu 64 godine...

    problem je što se životni vjek produljio za sigurno 25 godina u odnosu na 50-te godine 20 stoljeća i tu nastaju problemi s mirovinskim fondom ali nebi gnjavio s tim...

    uglavnom s perspektive danas teško je odrediti koliko će uopće biti mirovina na način na koji se islačuju, a s druge strane koliko će se nekom u budućmosti dati ići u mirovinu sa 65 ...

    to je baš priča za diskusiju... malo zaglavio... pozdrav ti!

    OdgovoriIzbriši
  7. ma, one naše budale gore na vrhu što donose zakone treba sve pokokat. kreteni. pa, ako ja budem sa 65 godina onako senilna ljudima obračunavala poreze, plaće i pdv bit će belaja! netko će me skratit za glavu. blago tebi što si u tako humanoj struci da se ne moraš bojat za njegu u starosti, al kako da meni moje kolegice pomognu? neće mi valjda proturit stare kosti kroz aktivu i pasivu i napravit od njih bruto bilancu? ...o, sudbo moja teška..:))))

    OdgovoriIzbriši
  8. smiješno ali nažalost ima tu dosta istine....pusa iz sesveta...franc

    OdgovoriIzbriši
  9. Samo da znaš, nahranila sam ljubimce pročitala komentare...
    pozdrav ;)))

    OdgovoriIzbriši
  10. @BEA:I mislila sam da ti jedina to i hoćeš..ostali misle da se šalim!

    OdgovoriIzbriši
  11. @kod mene ... na prvoj američka ruka izvlaći novčanik...a na drugoj slici je kutija američke slobode...made in china...franc

    OdgovoriIzbriši
  12. ljubimci mi se jako sviđaju, pa se nemoj ljutiti ako su se malo udebljali, al nisam imala hrabrosti ostaviti ih bez hrane.... a što se tiče teksta: žalosno je da je spašavanje države iz govana spalo na ženska leđa...

    OdgovoriIzbriši