Moj popis blogova

subota, 17. studenoga 2012.

TEPIH

Danas je mojoj dragoj prijateljici,bakici LOMIC,rođendan.
Želim da bude zdrava,sretna i da se još duuuugo,dugo druži sa nama!
Nema više izgovora-za rođendan je 'pao' novi laptop,pa sad očekujem izvješća o svim događajima,za koje smo ostali do sada uskraćeni.
A sa novitetima iz svoga života,neznam odakle bih počela...valjda od početka..;))
O svojoj Maloj prijateljici sam već pisala.
Genijalka.
Uči vjeronauk,pa na jednoj stranici su slike nekih svetaca,za koje ni ja nisam čula,ali ona je zapamtila.
Kad je okrenula drugu stranicu,odjednom je napravila tužnu facu:
-Ajoj,ovo je ona Marija i onaj tip,kojem nikako ne mogu zapamtiti ime...!
Pobjegla sam van,da me ne vidi kako se smijem..
Jučer je bila kod mene,ja sam peglala dok se ona zabavljala.Malo smo razmjenjivale mišljenja,razgovarale..
Kad je otišla kući,našla sam ovo na malom stoliću u kutu,gdje mi stoji cvijeće:


Da sam se preselila na novu lokaciju,to sam već pisala.
Ovih dana me stalno kopkao vrag da bih trebala kupiti tepih,nekako je toplije i 'domaćije',
Tako sam jučer ujutro to i ostvarila-kupila!
Sve bi bilo dobro da nije bilo buđenja po noći.Inače spavam bez problema,ali probudila me žeđ,pa sam se digla,onako u mraku, da uzmem vodu.
Odjednom sam pod stopalim osjetila nešto meko,čupavo...jbt,ostavila sam balkonska vrata poluotvorena,sigurno se neka mačka uvukla-bila mi je prva misao..
A onda je druga misao otjerala prvu i rekla:-Alo,gospoja,otkud mačka na 3.katu i to preko balkona!?
Tepih,draga,TEPIH!
Dobro da nisam vrisnula,ko zna šta bi susjedi pomislili..









Broj komentara: 13:

  1. Drago mi je za bakicu. Fali mi. I tvoje pisanje mi fali. Pozdrav:) garavica

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala,draga...fali i meni stara ekipa...blog ,e blog..veliki pozdrav Koka!

      Izbriši
  2. Volim dobre vijesti :) Ti kupiš tepih, a ja ih sve pobacala . Dobro je ako nisi osjetljiva pa si griješ noge :) No to ti je mogla i mačka , haha!
    A tko nam brani da se okupimo na mjestu koje svima odgovara !? Znam da nije isto bez Ante, ali dok smo tu bilo bi nam lijepo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tu sam s novog laptopa... ajme što je super! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tvoja mala je prava genijalka, srčeko Milkino!Nisam za tepih, ne zato što mi ne bi bilo ugodnije, nego zato što nam ne daju da ga tresemo, a usisivač ne pokupi svu prašinu. Moj tepih stoji smotan na terasi. Žao mi ga baciti... Što su ti godine :( Uživam i učim na novoj "mašini"... baš kao da sam iz starog fićeka sjela u najnovijeg merđu. Brzo ću ja to savladati... Pusa od bakice :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Veliko Hvala što si navratila na moj Blog.Sve nas je manje, to mi je jako žao ali se nedamo.Volim pročitati tvoje postove zanimljivi su mi.Ja se isto pridružujem čestitkama za Rođendan naše drage Lomic.
    Tebi ostavljam veliki pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tepih, draga, TEPIH!! :)
    Ja sam se potepla na nesto sto vise nepostoji! Neznam zasto!? Ocito sam se navikla da je tu, kao dobar, stari....prijatelj!
    Lijepo je znati da postoji ovo mjesto...mirni pol.
    Srdacan pozdrav tebi draga Brodjo i svim Blogerima!
    jednokrili Andjel

    OdgovoriIzbriši
  7. :))))) dobro da si se sjetila, a bi vjeruj mi i čula i osjetila da ti je kojim slućajem bila kakva mačka.... vrištale bi obadvije od straha i bolova :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja u stanu imam samo drvene podove, bez tepiha - ne volim ih :-( Drago mi je, by the way, da sam nasla tvoj blog, pratim!

    OdgovoriIzbriši
  9. ni ja ne volim tepihe, laminat je zakon, kad bacis slinu cuje se

    OdgovoriIzbriši
  10. Imam stari parket u stanu koji trebam mijenjati ali ne mogu se odluciti sta da stavim, sta mi je jednostavnije za polaganje i odrzavanje, laminat ili parket

    OdgovoriIzbriši