Moj popis blogova

srijeda, 15. rujna 2010.

SKRB



Ovih dana su me okupirali svakojaki problemi, a nikako da dođe na red nešto,što mislim da zaslužuje svaku pohvalu!!

Potaknuta pričom naše bakice Lomic odlučila sam pokazati da se društvo,ipak,može pravilno organizirati na zadovoljstvo i ponos svih!!

Stari i nemoćni ne moraju ostati prepušteni sami sebi, ne zbog toga što obitelj ne bi brinula o njima,mada ima i toga,već zbog nemogućnosti kretanja,a time i druženja sa drugima.

S ponosom ističem da je ovaj dnevni boravak organiziran u mojoj mjesnoj zajednici,i mada još nisam stigla uvjeriti se u posjećenost,nadam se da su ljudi, ipak, prihvatili da se njihov život ne mora svoditi na četiri zida doma.

Iskreno,čestitam organizatorima na trudu i ideji,svakako je na ponos i dobrobit građana Broda!!

Broj komentara: 8:

  1. Bravo Brođani! I tebi prijo na objavi! Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  2. ovo je jako pohvalno, iskreno se nadam da će se stariji rado odazvati i posjetiti ovaj dnevni boravak i uživati u ponudi koju nude. Tebi ostavljam lijepi pozdrav!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo im puno znači.Moja mama ide u kreativnu radionicu i oduševljena je kao djete.Stvarno pohvalno za mjesnu zajednicu a nadam se i grad.Puno te pozdravljam moja Brođanko!

    OdgovoriIzbriši
  4. Samo kada bi takvih akcija bilo više, svi bi bili mirniji i zadovoljniji!

    OdgovoriIzbriši
  5. KOd nas je to znatno prije organizirano i za svaku je pohvalu! I neka toga bude svugdje i čim više!

    OdgovoriIzbriši
  6. ZAPISI LJUTIH BABA22. rujna 2010. u 09:03

    haha, odlično, moram prepisati :)

    OdgovoriIzbriši